czwartek, 20 września 2007

Zdrowie, komfort a wygrana, czyli miejsce pracy i odpoczynku


Rynek GBP/USD szybko dał 70 pipsów zysku, więc przestawiłem stop na zero. Zobaczymy co dalej.
Zastanowiłem się, że wczoraj miałem troszkę emocji w domu i przeszkodziło mi to, bo stop powinie być na USD/JPY na 115,85 i z potencjalnych 83 pipsów zostałoby 54 czyli więcej niż połowa, a tak zostało mniej. Wniosek dbaj o to aby z zysku 3:1 zostało Ci przynajmniej 50%.
Musisz mieć też odpowiednie warunki do pracy. Komfort emocjonalny jaki fizyczny. Dlatego ja mam biurko 2,8m, 2 wygodne fotele plus klęcznik, żeby dbać o dobrą kondycję kręgosłupa, 2 komputery, duże monitory, sieć wewnetrzną i dwa łącza internetowe.

Po ostatnich kłopotach z kręgosłupem wracam do sportu oraz robię przemeblowanie w domu, abym mógł ćwiczyć na macie oraz zrobiłem sobie rower i kupiłem do niego trenażer. Nowe rehabilitacyjne materace oraz dieta i dużo snu. W sobotę jadę na 9 dni w Tatry z trenerami i uczniami Timing Trader®. Relacja po powrocie
Tobie też polecam dobrze ułożyć sobie życie w sensie zdrowia, spokoju i komfortu gry na rynku.
Pozdrawiam Michał.